My Weeky Playlist

August 12, 2012

Понеже имах честта да ме подтикнат за направата на този пост, възвръщам рубриката My Weeky Playlist в блога и посвещавам поста на Вики от (съвсем новия) Wheretheowlsrest! :) Тази седмица за разтуха се лутам основно между поп, денс и силно наблягам на любимото ми електро звучене... Типичен пример за това са зарибителните Justice със страхотните си тракове ON'n'ON и D.A.N.C.E, "подкрепяни" от сравнително новото ми откритие (имам предвид откъм самостоятелни песни) Eva Simons. Тази холандка е невероятна и ме грабна веднага... Чудя се дали повече заради дуета й с Will.I.am., който въпреки очакванията ми е точно в десетката на премереното музикално удоволствие, или заради шантавата й обръсната оранжева коса, но определено ме грабна. Още една моя любимка с авангардна прическа се включва в класацията с електро кавър на Hanging on на група Active child, а именно Ellie Goulding с последния си клип (версията без Tinie Tempah, който не ми пречи толкова всъщност). Отбива се и влиятелния The Weeknd с класиката "Wicked games" и покъртителните й лирики... В пълна противоположност са останалите настръхващи, сантиментални и емоционални парчета - щипка невероятно изпълнение от церемонията по откриването на Олимпийските игри тази година внася любимата ми Emeli Sande с Abide in me; за "Old school" нотката в плейлиста допринасят "братята по оръжие" Dire Straits с едноименното си старо, но златно парче от 85-а, не можах и да се сдържа да не включа изненадата от тази седмица - най-новата песен на дуото Hurts (чието име все още е неизвестно), изпълнена за първи път на тазседмичния Sziget Festival с интересната комбинация между ел. китара и цигулки и съпроводена от типичното мрачно и дълбоко звучене, което учудващо ме грабна от първото слушане. О, и разбира се за къде е седмицата без щипка Lana? 












А вие какво слушахте тази седмица? :)

1 comment :

  1. Тази седмица май главно слушах Emelie Sande, Lana, The weekеnd и то точно wicked games.

    ReplyDelete