CHANGES

September 12, 2013

Промяната е хубаво нещо. До преди не я приемах изобщо, но преди време се промених коренно в много аспекти и ето, че сега я прилагам буквално във всичко и нямам търпение да настъпи нещо ново и различно, в която и да е сфера от живота ми и дори и да е малко плашещо. За сега това освен в новия университет, новия дом, новата любов, новия град, новите пътувания, приключения и посоки, се вписва и в новия облик на блога. (Това може би е временен пост) Има още какво да се промени/желае, но като цяло днес доста време поработих над дизайна му и съм доволна (за сега)! Освен header-а, сложих нови бутони, които лесно отвеждат до страницата с информация за мен, Facebook-а на блога, моят все още почти празен Pinterest и менюто за контакти. Попромених оформлението, езика, снимката... Заедно с всичко това имам и много, ама наистина много нови идеи за постове (към вече старите натрупани идеи). Скоро в блога очаквайте:
  • Haul пост с новите ми козметични придобивки
  • Може би Skin Care Routine пост
  • Много нови рецепти и ястия
  • Пост, посветен на пишещите машини
  • Моята кратка лятна ваканция на родното Черноморие и Балкан
  • Есенният TAG на Mannierox
  • Любими мои неща (бижута, аксесоари, декорации, книги и т.н.)
  • Филмови препоръки
  • Био козметика
  • My Music Playlist
  • Любимият ми Етно магазин в разкази и снимки
...И може би още неща, за които не се сещам в момента, но съм сигурна, че ще открия в "блог списъка" си и ще осъществя. Идната седмица се нанасям в нов град, а към края на септември и в университета. Дано имам повече време за блогване, защото за мен то е хоби и удоволствие.

Поздрави :)

1 comment :

  1. Промените са хубаво нещо, стига да знаеш как да ги прилагаш. В твоя случай съм сигурна, че ще ги приложиш по правилния начин! Очаквам с нетърпение да прочета постовете, които си ни обещала! ^^

    ReplyDelete