Salty kisses (Outfit post)

June 4, 2014

Здравейте, мили приятели! 
Вече втора седмица вали като из ведро и всеки се оплаква от ужасния дъжд... Точно преди седмица обаче имаше един следобед, в който времето беше перфектно. И докато родния ми град бе разлюляван от земетресения и гръмотевици, по морето ни поваляше адска жега (времеви условия, които аз не харесвам изобщо) до обяд и докато пъхтяхме потни вкъщи и се чудихме как ще оцелеем цяло лято без вентилатор или щори, взе че заваля. Не че обичам и силен дъжд, но този беше специален - лек, прохладен, кратък. След половин час бе спрял и успял да отмие всичката жега от града и да охлади нажежения асфалт. По-късно чадъра стана излишен, защото въпреки силните гръмотевици и облаците над нас нямаше и помен от дъжд до края на вечерта. Просто приятна прохлада и топлинка от едвам прокарващи се слънчеви лъчи. Затова наистина нямаше как да не накарам приятеля ми да захвърли учебниците и да го изкарам навън, за да се порадваме на хладния морски въздух...


...Дългата вечерна разходка се превърна в нещо като така чакания, обещан Outfit post, който планирах отдавна. Сложих съвсем лек грим - светло розово червило на Golden Rose, спирала на Rimmel, малко оранжев руж и много много от красивия блещукащ highlighter от новата ми Essence палитра по скулите и арката на веждите. С други думи лекия пролетен no-make up грим е най-доброто на което можем да заложим за ежедневието на лятото. Колкото до облеклото ми, беше съвсем просто - ефирно, нежно, женствено, леко и дори плажно. Новата ми любима рокля на Vero Moda с красив елемент от плат по деколтето - находка от един прекрасен Second hand shop, малки сребърни обици с пеперуди (които не успях да хвана на снимките) и любимите ми розови балеринки от H&M, които купих миналата година. Косата си забодох с няколко фиби заради непокорния бретон, грабнах старата бежова чанта и ненужния чадър и побързах да изляза.



Разходката из тихите и непознати улички на града, която правим по традиция, се пренесе чак до Морската градина, алеите с цветя, майките с деца и фонтаните, където между карамелизираните пуканки и мириса на море отделихме няколко минути да погледаме детско представление с народни танци на малката сцена, издигната в парка. След като прозвучаха и последните гайди и аплодисменти се отправихме надолу по алеята и се разходихме по плажната ивица. Разгледахме всички новооткрити и тепърва откриващи се плажни барове и заведения, но решихме, че ще е далеч по-приятно да се разходим по пясъка, така че бързо се отправихме по пустата слънчева ивица. На кея беше почти празно, освен няколкото рибари, които ловяха риба вече цял ден и малкия джак ръсел териер, който щастливо тичаше по камъните, затова се насладих на красивата гледка от ивицата - точно в момента, когато слънцето залязваше и морето се беше обагрило в златно жълто по повърхността си. Нямаше как да не го запечатам в няколко снимки, макар те да не прихващаха ни най-малко цялата истинска красота от морската гледка, която очите ми виждаха. 



Преди да изгасне безмилостно от липса на батерии, обектива на фотоапарата ми успя да хване и една-две мои свестни усмихнати снимки, на които не изглеждах бременна, както на повечето, на които вятъра повдигаше роклята ми в странен издут балон, досущ като бременен корем, хаха :D


След много смях, разходки по кея и една постоянно развяваща се и надигаща се от вятъра рокля, успяхме да запечатаме няколко свестни кадъра от гледката зад нас и облеклото ми за вечерта. После нетърпелива захвърлих обувките си, спуснах се по пясъка, нагазих навътре по плажа и потопих крака в приятно хладката морска вода, вървейки по камъчета, миди и водорасли почти до края му, развълнувана от първото докосване до море за годината. 



Изчистих крака от пясъка и въпреки непреодолимото желание да се хвърля във водата и да си направим един плаж по бельо, се върнахме наобратно до любимото ни плажно заведение, съвсем обикновено и напълно по джоба на всеки, но винаги пълно и претъпкано от щастливи и преяли клиенти - NORD. Външната част на Норд се простира по самата плажна ивица и позволява напълно да поплуваш в морето и да се насладиш на един плаж, след порцията с цаца и пържени картофи (специалитета на заведението). Този път решихме да се насладим на нещо по-леко и лятно и вместо цаца, заедно с картофките си поръчахме салата с пилешко, зеленчуци и чеснов сос. Въпреки настаналата суматоха и липсата на места успяхме да се насладим на чудесна лятна вечеря в любимото плажно ресторантче и поехме към вкъщи сити и щастливи, че бяхме оползотворили деня напълно. 


Накрая на нощта изтупахме пясъка от обувките си, минахме през красивата драконова чешма с топла минерална вода, дарена на града, позяпахме плувците в двата големи плувни басейна зад нея (както всички stalker-и обичат да правят, хаха) и поехме обратно по тихите улички. После решихме, че ще останем тук и тази година. Ако не заради друго, то заради морето и вечери като тази... 


Рокля: Vero Moda (Second hand)
Балеринки: H&M Devided
Чанта: Gaceland /Deichmann/
Обици: Silver "Style"


Какво ще кажете за още outfit постове? :)

20 comments :

  1. Replies
    1. <3 И твоите снимки от колоезденето и плажа бяха супер! Трябва да ме заведеш някой път :)

      Delete
  2. Красиви снимки и ти си прекрасна (само се усмихвай повече,розовелке!) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се опитам... Благодаря тии, целувки <3

      Delete
  3. Replies
    1. Благодаря ти, Веси <3

      Delete
  4. Ехее, размечтах се за морето!

    ReplyDelete
  5. Толкова ми липсва Варна като гледам снимките... нямам търпение да се прибера :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Скоро ли се прибираш? Ще се радвам да ме разведеш из хубавите места някой път :) (със сигурност знаеш повече такива от мен)

      Delete
  6. what alovely entry

    btw. do you want to follow each other?!
    follow me and I'll follow back
    if you want to

    Keep up your great Posts
    Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, your blog is also lovely!

      Delete
  7. Ох, така ми се иска да живея на морето! Това ми е мечта откакто за първи път го видях! Писна ми от тази насрана София, блааа!
    Такава си сладурана! Много ми хареса аутфит постчето! А тази рокля е разкошна! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, Кейти :* Ела да живееш тук, ще ми бъдеш другарчеее :( и аз искам да дойдеш, мен пък тук ми е тегаво като няма с кого да изляза...

      Delete
  8. Напоследък времето във Варна е "не можеш да го определиш". Лично аз обожавам дните, в които вали и съм си вкъщи, в тези през които трябваше да излизам... not so much.
    Хах, аз видях сметката на моите балеринки от H&M още същата година в която ги купих, е то какво няма като ги носих непрестанно :D
    Това заведение NORD изглежда доста вкусно! Да ти кажа честно като се разхождам по тази улица със заведенията, въобще не съм обърнала внимание на имената им, но май ще се наложи да го направя, I need to eat there :D

    Да живееш на морето е такъв голям плюс... Аз съм от Бургас, сега живея във Варна и не мога да си представя да живея далеч от сините вълни... Само разходката из морската градина може да те накара да се влюбиш в който и да е морски град.

    blog | the pastel daisy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз попринцип живея във Варна от около година (макар че имаме къща тук от доста по-отдавна, но идвахме само за лятото)... Съгласна съм за дъждовните дни, аз пък се радвам, че има малко дъждец, да разхлади, че иначе не се търпи... Блогът ти е супер! Защо чак сега разбираме за него? Ще го следя ^^ Аз също нося балеринките нон-стоп пролет и лято вече втора година, но не са мръднали, доволна съм от качеството... Все още не ми е достатъчно комфортно тук, след всичко което стана в родния ми град и старите приятели, с които се разделих, така и не намерих нови тук :( и сега е просто... самотно отвсякъде.

      Някой ден ако имаш желание за среща мога да ти покажа Норд :)

      Delete
    2. Уоу, благодаря! Хмм, голяма заслуга за "неизвестността" ми е, че съм сменила толкова много блогове през годините, само защото не мога да седя с един и същ юзърнейм, но вече гледам да не се поддавам на тези urges.. но и друга причина е, че не знаех колко е развито българското комюнити. Радвам се, че преоткрих няколко наистина чудесни блогове. И на мен страшно много ми харесваха моите, но бързо се износиха. Въпреки всичко си заслужаваха! :) Знам какво имаш предвид за самотността, ако не беше приятелят ми и една приятелка, която дойде да учи тук сигурно щях да съм доста отчаяна, но се опитвам да гледам от добрата страна на нещата! Хех, само да ми свърши сесията и може да си уредим нещичко ^^

      Delete
    3. Според мен сега блога ти е супер и няма нужда да сменяш нещо :) Продължавай в същия дух, аз вече го чета с интерес... А иначе обществото ни хич не е малко, доста сме тук българските блогъри, все хубави хора, но повечето не живеят във Варна за съжаление... Има още куп хубави бг блогове за откриване. И аз съм така - тук съм само с приятеля ми и само той е до мен... Така и не намерих свестни хора сред тези, с които се запознах. Хайде да гледаме "от добрата страна" заедно :) Пиши ми в туитър когато си свободна ^^

      Delete