Home, home, home!

October 5, 2013


Върнах се! Прибрах се! Думи нямам колко съм щастлива... Вкъщи е най-хубавото място на света! Вкъщи е топло, има много храна, домашна кухня, кексчета и пудинг, слънце, птици, уют, радост, близки, учтиви хора, усмивки, планини, гори, есенни листа и много бързо WIFI! Ох, чувствам се преизпълнена с радост като Доналт Тръмп, в мига преди да удари първия си милион... Не бях се радвала така на интернет (не бях отваряла youtube клип и теглила каквото и да било вече две седмици... да не говорим за скоростта на трафика ми, която едва отваряше една уеб страница за цял ден. трагедия, знам). Прибрах се снощи с четири огромни сака багаж, след двучасово студено пътуване в тъма и влак без осветление, капнала от умора и най-сетне стъпих на родно платче пред вратата! От тогава насам (освен, че се стоплих и ядох МЕСО!!, което си е събитие) се разходих из празните, уединени и тихи улички на града, напекох се на слънце, наядох се до уши с пудинг и вкусна домашна храна в най-хубавата кухня в града, направих си нова прическа и достойно изпуснах рали "Стари столици", за което хич не съжалявам, защото съм си вкъщи и никога "вкъщи" не е било толкова "у дома", колкото сега... За две седмици станах нов човек, признавам. 


Исках да избягам от тук толкова години, а сега копнея да се върна... Града не е същия. Всичко е ново, неопознато, красиво, уютно, топло, зелено, есенно, слънчево, усмихнато, уединено, тихо, спокойно, приятно... Усмихнатите служители в банката, майките с малки деца по улицата, влюбените ръце, които се държат силно, старите приятели, които се срещат след много години, младите момичета, които радостни се прегръщат, близките, които те целуват по бузите, тихите самотни улички, които не водят до никъде и като че ли са създадени само за себеопознаване... Сякаш не е същото. Нищо не може да те ядоса. И не искам да се връщам и да заминавам от тук... Но уви. Шумния мръсен нов град ме зове, още в понеделник... Ужасния университет, неприятните хора в него, мръсните улици, шума, студения вятър, претъпканите светофари, автобусите, които блъскат врати в лицето ти, проблемите с водата и спрелия ток, не питат, а идват. Само мисълта, че другия уикенд ще се върна ме крепи. Както и новата ми прическа, новата handmade дънкова чанта, която си купих и онзи шоколадов пудинг със сметана на обяд... За сега това, скоро по същество.



12 comments :

  1. Леле.. къде е това ужасно място, където няма интернет? :D Напълно те разбирам! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. В квартира съм от две седмици и още не сме си прокарали... Студентски живот (в Нарния). Бях забравила какво е youtube.

      Delete
  2. Е, аз съм на общежитие, ако това те успокоява. Винаги може да е по-зле! :D

    ReplyDelete
  3. Ох милата... http://youtu.be/RBumgq5yVrA В тази песен откривам много смисъл, понякога трябва да си тръгнеш, за да можеш да се върнеш отново. :)
    Успех!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, мила! И за чудесната песен :) В момента живота ми е дума по дума http://www.youtube.com/watch?v=CPEBN2dVNUY ... The Script знаят най-добре.

      Delete
  4. Много литературен пост, все едно чета Любен Каравелов :))..
    Аз съм завършила университет преди доста години и искам да ти кажа, че тогава условията бяха много по-лоши, така че .. успокоявай се че винаги има някой по-зле от теб ..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сигурно Каравелов е най-омразния ти автор... ;D

      ПС - Ако все пак звучи литературен, това винаги ми е бил любимия предмет в училище, пък и пиша много стихотворения, проза и прочее и може би затова :)

      Delete
    2. Напротив, 'Българи от старо време' ми е едно от любимите произведения.
      А литературата ми беше втория любим, след математика. Да - пълно фрийкшоу. Всичките ми съученици бяха оринетирани в една насока, само аз на ЗИП математика и ЗИП литература (випуска ни нямаше профилирани паралелки)

      Delete
  5. Значи споделяме един и същ интерес... Аз от както се помня обожавам да пиша и чета поезия, така че литературата живо ме вълнува :)

    ReplyDelete
  6. Здравей, мила номинирах те за този таг - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ReplyDelete