Just Being ME | TAG

July 31, 2014

Снимка: Виктория Драганова

Hi there. Докато се лутах в интернет пространството, гледайки забавни ютуб влогъри по цял ден и чудейки се кога ще ям отново (yup), реших да "посъживя" малко блога, осъществявайки една от многобройните си, безполезно стоящи в главата ми, идеи за нов пост - а именно един много интересен ТАГ, който бе вдъхновен от Кали! Enjoy...
___

Кръстен ли си на някого?
Да, донякъде... Само по първата буква съм отчасти кръстена на маминка ми Петинка.

Кога плака последно?
Преди няколко дни, заради някое си нещастно настроение. Напоследък много често съм в такова, за съжаление...

Имаш ли деца?
Не, но в момента (незнайно точно защо) съм обсебена по бебета и мънички деца. Много ми се иска да си имам по-скоро.

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
И да, и не. По-вероятно да, но трябваше да съм мноого търпелив човек и непукист, който поставя качествата пред недостатъците.

Имаш ли някакви guilty pleasures? 
Да стоя по цял ден да гледам любими youtube влогъри и да се хиля с тях. Честно, обожавам тези хора.

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Донякъде. Донякъде не, защото като си видя почерка се отчайвам :/ Но повечето неща като списъци, писма, стихотворения, идеи, постове за блога записвам на ръка. 

Коя е любимата ти зърнена закуска?
Нямам определена, не ям често такива. Всичко с шоколад или с вкус на мед ме устройва от зърнените закуски. 

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Външен вид (по-скоро чистоплътност, поддържаност и дали носят нормални дрехи или още са в ерата на Milli Vanilli), чувство за хумор, разговорливост.

Какъв цвят са очите ти?
Пъстри - бият на тъмно зелено.

Страшни филми или щастлив край?
Мразя страшни филми, със сигурност щастлив край, макар че самата дума "край" понякога води след себе си страшни филми...

Любим сериал?
Ох, много трудно. Може би да изброя три най-най-любими? "Малкълм", "Приятели", "Доктор Хаус".

Зима или лято?
Пролет. Мразя да ми е много студено или студено въобще, мразя и да ми е много горещо и да не мога да дишам :( Но ако трябва да е между двете по-скоро лято.

Прегръдки или целувки?
Прегръдки и целувки! Но с този, когото обичаш.

Специален талант?
Поет, I guess?

Къде си роден?
Шумен

Хобита?
Писане, блогване, готвене, снимане, сърфиране в интернет, разходки сред природата, шопинг, мотане по био магазините - част от нещата, които ми доставят удоволствие.

Имаш ли домашен любимец?
Вече не :(

Любим филм?
Не мога да избера само един... Но този, който пръв ми хрумва от любимите ми е "The Invisible", определено е в ТОП-а ми.

Какъв цвят е колата ти?
Нямам кола, обикновено яздя пони, което понякога повръща дъги, така че цвета е дъга *кхъм*

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Ами... Поет/писател/фотограф/редактор/готвач/да работя в списание за готварство/Анабел Ленгбайн/водещ/професионален блогър/и аз не знам. 

Тагът беше истинско удоволствие за правене и тагвам В-С-И-Ч-К-И! Наистина е интересен и развлекателен и нямам търпение да прочета още отговори :)

No comments :

Post a Comment