PearlDent: The power of a single smile

October 28, 2015



Едно малко, червено подаръче криеше истинската сила на красивата бяла усмивка... Да! И то дойде точно до бюрото ми. Ето, че се очертава най-сетне да напиша един дългичък пост, за който търпеливо изчаквах да му дойде времето. Е, то разбира се дойде преди около месец, но покрай многото работа, не успях да отделя нужното му време и внимание, за да споделя всичко, което имам нужда да кажа. Но и търпеливото изчакване имаше полза, за да мога именно след няколко месеца употреба да тествам и проверя в дългосрочен план ефекта от един прекрасен продукт, който имах удоволствието да опитам благодарение на прекрасната Поли – избелващите лентички за зъби на PearlDent. А аз имам не едно и две неща, които да кажа.
Според снимките в телефона ми, датиращи от 25 юни тогава започнах употребата на първите лентички PearlDent и бях редовна – всяка вечер поставях по две и стоях поне час, понякога и повече (което предполагам не е препоръчително за хората с чувствителни зъби или венци, но аз не съм от тях и не съм усетила никаква болка дори и при час и половина действие)…

Силата на усмивката
Знаете как казват, че усмивката е врата към света, силата й е неоспорима, както и че една простичка усмивка, било то към любим човек или напълно непознат, може да оправи целия ден на всеки и да накара и даряващия я и получаващия я да се почувстват различно. Усмивката винаги е символ на позитивизъм, воля, щастие, обич, надежда… Но ако искаме тя да вдъхва всичко това трябва непременно да я поддържаме здрава, бяла и красива, което за много хора е непосилно поради прекомерната употреба на определени храни и напитки, наследствени заболявания на зъбите или просто склонност към бързо и лесно пожълтяване и натрупване на зъбен камък. За щастие аз не съм имала проблеми със зъбите си и винаги съм се радвала на здрава и донякъде права усмивка.

Мога да се похваля, че през живота си съм имала само една пломба и то на млечен зъб, който вече нямам. Нямам коронки, пломби, не съм носила скоби или брекети, зъбите ми са сравнително оптически правилни и усмивката ми винаги е била окачествявана като „бяла“, макар за мен да не е била точно искрящата усмивка, която искам. Затова общо взето от тийнейджърските си години насам си мечтаех да избеля зъбите си при стоматолог след като успея да събера средства за процедурата и да се подложа на нея някога в бъдещето. Не съм чела много информация по въпроса, но знам, че процедурата по избелване не е най-безопасната за емайла стъпка, а ефекта от нея не продължава толкова дълго, колкото би ми се искало. Всеки знае, че цената на тези процедури при професионален стоматолог е доста висока и изискват много средства, затова няма много млади хора, които се подлагат на тях. Всеки знае, че зъбите освен нещото, което дарява красива усмивка, са и много важен фактор за нашето цялостно здраве и всяка повреда по тях би могла да бъде доста опасна. Но точно когато малко по малко бях отложила тази своя мечта за „някога вбъдещето“ и почти се бях отказала, се появиха новините за лентичките PearlDent и то на българския пазар и Поли бе така добра да откликне и да ми даде шанс да ги пробвам!

Продукт и право на избор
Дизайнът на кутията и лентичките е всичко, което мога да желая от подобен продукт. Малка синя кутийка от картон, лесна и компактна дори за носене в чантата и използване по всяко време. Кутията съдържа 14 пакета от подобни на фолио опаковки, съдържащи двете лентички, поставени върху прозрачен пластир. Препоръчително е кутията да се държи във фризер или хладилник (аз я държах в хладилник), поне час непосредствено преди отваряне и поставяне, защото по този начин лентичките и веществото върху тях се "стягат" и се отлепят по-лесно. Отначало ги държах във фризер, после и в хладилник, но лично при моята партида лентичките се отлепяха доста трудно и се завиваха на рулце понякога, което правеше отлепянето, поставянето и употребата една идея по-трудна. Трудното отлепяне и залепяне върху зъбите е единствената ми забележка към опаковката, но е възможно да е било от моята партида.
Лентичките PearlActive са с изключително ниско съдържание на пероксид, което не уврежда зъбите и емайла и не предизвиква болка или дискомфорт. Наскоро марката пусна и втори вид лентички - PearlGuard без съдържание на пероксид, подходящи за използване и от хората със свръх чувствителни зъби или венци, които също нямам търпение да опитам.

Цена
Цената е 49 лв, което според мен честно казано е съвсем достъпна цена при подобен резултат и ефективност. Цената е добра, съпоставена с количеството, качеството и ефекта от лентите, не мисля че е твърде висока, в сравнение с останалите подобни марки ленти/шини, които са неоправдано скъпи, а и често са обвързани с доставка, куриери, поръчки и главоболия…

Достъпност
Може да бъдат намерени и закупени от официалния сайт на марката http://oraxdent.com/bg/ или в аптеките (за сега се продават в аптеки Subra, можете да ги намерите по много от българските молове). Информация за мостри и конкурси с награди можете да намерите и на фейсбук страничката им - Orax Bulgaria.


Употреба и усещане

Както вече споделих лентичките във всяко пакетче са две - една по-дълга, предназначена за залепяне върху горния ред зъби и една по-къса за долния. Препоръчително е с тях да се стои 1 час, но аз нямам чувствителни зъби и съм стояла и по повече без да имам проблем. Гелът по тях се разпенва леко и оставя лек ментов вкус в устата, като че ли сте си измили зъбите току що. След това веществото става една идея по-лепкаво, затова лентичките се отстраняват от зъбите и те се измиват с паста за зъби, за да премахнем остатъците. Ефектът е видим веднага и е наистина добър - усмивката е озарена и видимо по-бяла. С всяка употреба зъбите се избелват с поне половин до един тон, поне при мен. Желателно е след употребата да не консумираме кафе или други оцветяващи храни и напитки като вино, цигари, червени плодове, боровинки и прочее, понеже зъбите стават по-склонни към оцветяване след избелването. Аз макар да не пия червено вино много често и да не пуша, съм голяма любителка на кафето и задължително пия по две чаши на ден... Не съм забелязала обаче зъбите ми да се оцветят или да пожълтеят по-бъзро след избелването, поне при мен не е имало никакъв проблем. Ако желаете ефектът да се запази една идея по-дълго избягвайте подобни храни и напитки или ги консумирайте със сламка.



Малки хитринки
Освен избелването, няма как да пропусна да спомена останалите и останалите задължителни стъпки към красивата усмивка, а именно: редовните посещения при зъболекар, миенето на зъбите по два пъти на ден с качествена паста, четкането на езика, почистването с конец, употребата на електрическа четка и вода за уста. Не мога с ръка на сърцето да кажа, че съм много редовна при зъболекаря (да, имам лош опит и панически страх от тях хаха), но казват, че ако стоматологът е добър и внимателен специалист няма нужда от притеснения, защото няма да изпитате болка. По здравна каса на всеки от нас се полагат два безплатни профилактични прегледа на година при стоматолог, за да е не само красива, но и здрава усмивката ни. Макар и вече да не ползвам електрическа четка (но обмислям бъдеща покупка), а обикновена, винаги се доверявам на четките на Colgate с Medium твърдост на косъмчетата и винаги избирам четка с хубава повърхност за четкане на езика - миенето и четкането са задължителни стъпки в рутината ми всяка сутрин и вечер, това спомага за по-добър дъх на сутринта, а почистването след хранене правя с мек восъчен конец с мента. Не обичам пастите ми да са с агресивни химикали, сулфати, парабени и избягвам флуорът, затова използвам възможно най-изчистената и достъпна паста, от която съм доволна до момента - 100 % вегетарианска паста за зъби на Himalaya с избелващ ефект и екстракти от Папаин и Бромелаин, черупка от бадем и ментол.


Лентичките ми бяха предоставени от Поли, за което много й благодаря. За мнението ми не е било заплатено по никакъв начин и е напълно честно и истинно, базирано изцяло на моя собствен резултат от употребата на продукта!


No comments :

Post a Comment