Birthdays Flashback

November 13, 2017

source


Днес ми се говореше за рождени дни. Вдъхнових се много от поста на Ипси по темата, защото моят рожден ден е точно след три дни. 


Ставам на 23, което не е много, но предвид моето мислене и характер може спокойно да заключим, че все едно ставам на 30! 😀 И аз като Ипси не си спомням последния си хубав рожден ден. Смешното е, че в блога имам документирана подробно 18-тата си годишнина (леле, почувствах се стара) със старата ми компания от ученическите години (която в последствие се разпадна) в библиотеката на гимназията. Имаше голямо Тирамису и злополучна катастрофа със свещите, след което пихме Мартини в един бар. 19-тия си рожден ден по бледен спомен празнувах само с приятеля ми в общата ни тогава квартира, нямахме много пари, но ядохме пица и крем супа в един много готин варненски пъб. Тогава работех в сладкарница и дори се постарах да направя първата си истинска торта и да отида да почерпя колежките си...

Няколко дни по-късно ме уволниха без причина и повод. 20-тия помня като най-лошия изобщо и дори не ми се разказва как ме забравиха, висях 1 час сама на улицата, едното ми ухо се запуши изцяло и ревах цял ден като съдрана. Сигурно най-лошият ден в живота ми. На 21-вия ми рожден ден празнувах с мои приятели в тесен кръг в любимо заведение, а после играхме билярд цяла нощ. От него имам прилични спомени, но с част от тези приятели вече не си говорим. На същия ден напуснах работата си като преводач, за да замина сама в чужбина и да работя на речен кораб. 

Миналата година, на 22-рия, след толкова лош късмет и поредица от злополучни събития, нямах абсолютно никакви очаквания или хора, с които да празнувам, затова просто отидох на шопинг. Късно вечерта моя много близка приятелка се отзова и в последния момент отидохме на механа да пийнем по чаша вино, ей така, само двете – без подаръци и излишни претенции. (но букета с цветя никога няма да го забравя!) Неща като хубава торта, парти-изненада, красиви балони-цифри или страхотен подарък, който дълго съм искала наистина, май не съм получавала никога (е, освен тортите като дете)... Така че, Ипси, и мен никой не ме слуша! 😀 Затова реших и аз да си направя един списък с подаръци, които наистина искам, ей така, за себе си. Знам, че няма да ги получа, но...


1. Подарък от мен за мен – маратонки Reebok Classics /White/

Сериозно, не защото всички ги имат, а защото обожавам този модел. За мен той бие и Adidas Superstar, а бялото може да се съчетава с рокли, поли, клинове, дънки и дори официални панталони. Гледам ги от поне една година непрестанно и тази седмица мисля да си ги поръчам наистина!

2. Екологична кутия за храна Gush

От началото на годината започнах малко по малко да си приготвям храна вкъщи и да я нося на работа всеки ден. Беше ми писнало от мазните и пържени храни от заведенията и просто прибягвах към по-здравословни домашни варианти. Резултатът не закъсня и за няколко месеца свалих разни излишни мазнинки, но откакто започнах нова работа взех да занемарявам този навик и все по-рядко нося храна. Искам обаче да започна да се храня наистина здравословно и домашно както вкъщи, да тръгна на спорт/фитнес и наистина да се амбицирам за оформено тяло. Много искам да имам кутия на Gush – от стомана е, екологична и е лека за носене. С две думи – перфектния стимул за обяд в офиса! 


3. Елегантен дамски часовник

Никога не съм имала ръчен часовник, а от две години много ми се иска. Друг е въпроса колко ще се оправя с него, но за мен е прекрасен аксесоар към всеки тоалет, който придава едновременно женственост и бизнес елегантност. Много си харесах този на Zee Lane от Fashion days, защото съчетава кожа, розово злато и любимото ми бордо. (иначе ми харесват и моделите на Daniel Wellington)


4. Ароматна свещ I/TEMS

И аз като всички съм се побъркала по тези свещи още откакто излязоха на пазара. Все си представям как уникално миришат, а факта, че са български ме изпълва още повече. Влюбена съм в дизайна и концепцията и най-вече си мечтая за Black Vanilla, но бих се радвала и на всеки друг аромат!


5. ГРИМ

Ами, да, тук няма да изненадам никой, който ме познава. Аз съм си make up junkie от малка! Обожавам грим, но тази година много искам някои конкретни неща към колекцията си. Палитра на Lollipop Cosmetics W35 – защото нямам нито една свястна палитра за очи; матово червило на Huda Beauty в цвят „Bombshell“ – защото го пробвах това лято и по-прекрасно червило никога не съм носила; хайлайтър на Lollipop Cosmetics Galaxy Glow – защото го спрягат за бюджетен dupe на прочутия Mary Lou-manizer, който няма да си купя и помада за вежди на Freedom в цвят “Ash brown” – защото я спрягат за dupe на Anastasia Beverly Hills помадата и ми трябва нов продукт за вежди.


6. Буквално каквото и да е от Theskin.bg, Kocos.bg или Lushbg.com

Никога не съм пробвала Корейска козметика, нито нещо на Lush, а бялата козметика също ми е огромна страст и от години си мечтая да имам досег до някой от тези чудодейни продукти. Бих се радвала буквално на всичко от тези сайтове, защото имат огромен избор от маски, гелове, кремове, спрейове и какви ли не продукти за тяло... Много са ми интересни продуктите на Tony Moly, яйчените маски за пори и скрабовете за лице с кафява захар.



Станаха доста желания и вече спирам, за да остане нещо и за Коледа все пак! 🤣 В крайна сметка, колкото и банално да звучи, дори да не получа тези подаръци, просто искам да си изкарам забавно с любими хора и да се чувствам наистина щастлива и обичана.


ПС – Черният списък с хора, които не ми честитят рождения ден все още е валиден. И всички съм ги махнала от Фейсбук, хахаха

No comments :

Post a Comment